Tilaa
Ilmoita
guest

1 Kommentti
Raimo N
Raimo N
4 kuukautta sitten

Hieno kirjoitus ja erittäin osuvasti sanottu, mihin tilaan olemme vajonneet. Onneksi löytyy vielä ”kapinallisia”