Tilaa
Ilmoita
guest

1 Kommentti
Puolueeton
Puolueeton
1 päivä sitten

Kenen tililtä Suomen velat on lainattu? Ei velkarahoja ole eden olemassakaan, mutta korot ovat selvää rahaa lainanantaja pankkiirieliitin taskuun. Suomalaiset maksavat työnteollaan siis joidenkin pankkiirien tuloja. Tämä eliitti lihoo edelleen, eikä se näytä riittävän, tarvitaan vielä sodankäynnin antamia tuloja.

Julkisten menojen hallinta on ainoa keino nykyisessä tilanteessa vähentää menoja. Siis turha byrokratia eli ei välttämätön työnteko pois. Nämä työntekijät tulee irtisanoa ja antaa heille tarpeellista työtä. Mutta tuskin nykyinen eduskunta hallituksineen siihen kykenee, koska byrokratia on politiikan suurin tukija.

Äänestäjä, ajattele tätä vuoden kuluessa. Hyvät ystävälliset suhteet Venäjään auttaisivat myös parantamaan rahatilannetta, mutta tämä on nykybyrokratiassa täysin mahdotonta.