Tilaa
Ilmoita
guest

1 Kommentti
Joo-o
Joo-o
4 kuukautta sitten

Ei oikein voi muuta sanoa kuin että suomalaiset päättäjät ovat tyhmiä. Ostivat kolme kertaa kallimmalla läntisiä lentokyvyttömiä F-35:ia vaikka idästä olisi saanut paljon teknisempiä vehkeitä.

Suorituskykyisempiä, isomman aselastin kantavia, helvempia lentotuntihintoja, paremmat tähtäysjärjestelmät ja paremmat maalitusjärjestelmät. Mutta ei, ei vaikka hopealautasella tarjottaisiin.