Tilaa
Ilmoita
guest

1 Kommentti
ammUUUU
ammUUUU
4 kuukautta sitten

No joo… silikonin syöminen ei ole terveellisimmästä päästä niinkuin ei metanolinkaan eikä formaldehydin (makeutusaineet). Steviakin tekee steriilksi joten elämä on valntoja.

Valion kohdalla päätökseen saattoi vaikuttaa se että vastustus oli sen verran kovaa että tuotteet jäivät hyllyihin. Punalappuja oli meidän kylillä merkittävä määrä. Sillä mitään muuta ne ei usko kuin rahaa. Mielenosoitukset ovat yleensä myyntiä kasvattavia asioita.

No, niin tai näin. Hyvä naudoille. Sillä jos miettii että mistä ne pierut tulevat (ei siis päättäjien aivopierut) niin ne tulevat eläimen suoliton luonnollisesta mikrobitoiminnasta. Siksi ko. bovaer-tilat eivät ole voineet myydä ”LUOMU”- tuotteita.

Ja mitä tulee päättäjien aivopieruihin… mikähän lisäaine niiden ruokaan pitäisi laittaa jotta aivopierut vähenisivät.